Scleroseforeningen

Tilmelding til Scleroseforeningens svarpanel for pårørende

Mange tak fordi du vil deltage i Scleroseforeningens pårørendepanel. Du siger hermed ja til at svare på et mindre online-spørgeskema 4-6 gange om året.

Vi er meget glade for din hjælp og glæder os til at høre om dine holdninger og oplevelser. For at kunne deltage i pårørendepanelet, har vi brug for lidt information om dig.

Når du har tilmeldt dig svarpanelet for pårørende, vil du løbende modtage spørgeskemaer per mail.

Du kan når som helst melde dig ud af svarpanelet igen, hvis du ikke længere ønsker at deltage.

Tak for din hjælp.

Det er ikke et krav at være medlem af Scleroseforeningen for at deltage i svarpanelet for pårørende.
Skriv det kun hvis du kan huske det
År
Jeg er
Du har svaret andet. skriv venligst hvilken type pårørende du er.
Da du ikke er medlem af Scleroseforeningen, vil vi høre om må vi da kontakte dig i forhold til, om du er interesseret i andre af vores tilbud? (Dette er ikke et krav for at være med i svarpanelet).
Ved at tilmelde dig svarpanelet samtykker du til, at dine oplysninger opbevares i Scleroseforeningens medlemsdatabase. Du kan til enhver tid melde dig ud af svarpanelet og få dine oplysninger slettet fra medlemsdatabasen, medmindre du i forvejen var registreret medlem og fortsat ønsker at være det. Du kan kontakte Scleroseforeningen på: info@scleroseforeningen.dk